Σελίδα 44 από 46
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 30 Απρ 2026 12:19
από ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ειναι αλλες οι πυριτιδες οι Αμερικανικες και αλλη η TECNA που λεει ο Περικλης .Την TECNA στο CAL 20 μπορουμε να την γεμισουμε στα 32 γραμ σκαγια οταν εχουμε οπλο μαγκνουν [αλλωστε τοσο την δινει και η εταιρεια ] ,αλλα μια πυριτιδα που ειναι για 53 γραμ σκαγια πως θα την γεμισουμε στα 26 ? Αυτο λεω εγω .Αλλο ειναι να δωσουμε 10/100 προς τα επανω στα σκαγια ,και αλλο να παμε προς τα κατω τουλαχιστον 50/100 πυριτιδας στην προοδευτικοτητα της .Για αυτο ολες οι Ευρωπαικες εταιρειες εχουν και στη ιδια εταιρεια εχουν αλλα φυσιγγια για τα σκοπευτικα που ειναι συνηθως 24-28 γραμ σκαγια και αλλη πυριτιδα η ιδια εταιρεια για τα 32 γραμ σκαγια .Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να τα αφησεις στην ακρη ,γιατι δεν βλεπω τον λογο να μπεις σε αυτη την περιπετεια αφου εχεις τοσες πυριτιδες και κανεις την δουλεια σου .Θελει πολυ ψαξιμο Νικολα στην αναλογια πυριτιδας σκαγιων ,στο καψουλι ,χωρις να εχεις σιγουρα αποτελεσματα .
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 30 Απρ 2026 21:25
από ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ
οποτε τα αφηνω ετσι , η τα ανταλασω με αντιστοιχα αμερικανικα απλα 70αρια
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2026 12:00
από ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Χθες στο σκοπευτηριο τα πεντασταδιακα εδιναν ρεστα στα δισκακια .
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2026 20:12
από ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ
για πες σεταπ
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 07 Μάιος 2026 20:47
από ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Νικολα τα φυσιγγια που ριχνω στο σκοπευτηριο ειναι με την PSB5 στο SPORTING με καλυκα κομενο 68,5 2000 καψουλι στο 1,40 Χ 28 σε νουμερο 9 σκαγια πεντασταδιακο και κλεισιμο στα 56,5 με συγκεντρωτηρα V.ZERO 23 με κομενα πεταλα παντα και PISTON SKEET 23 με ακοπα πεταλα .Αν θελεις το δοκιμαζεις .Ειναι πολυ καλο και στο κυνηγι .
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2026 08:51
από ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Προχθες στο σκοπευτηριο εριξα μια πουλα και στον πινακα με φυσιγγια ιδιογομωσης φυσικα με την D20 X32 σε σεταπ 2000 καψουλι στο 1,40 χ 28 σε σκαγια νουμερο 9 με συγκεντρωτηρα V.ZERO 23 και κλεισιμο αστερι .Ηταν πολυ καλο και την ερχομενη φορα που θα ξαναπαω θα ριξω το ιδιο σεταπ στα δισκακια .
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2026 14:10
από ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΟΡΦΑΝΙΔΗΣ
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ έγραψε: ↑07 Μάιος 2026 20:47
Νικολα τα φυσιγγια που ριχνω στο σκοπευτηριο ειναι με την PSB5 στο SPORTING με καλυκα κομενο 68,5 2000 καψουλι στο 1,40 Χ 28 σε νουμερο 9 σκαγια πεντασταδιακο και κλεισιμο στα 56,5 με συγκεντρωτηρα V.ZERO 23 με κομενα πεταλα παντα και PISTON SKEET 23 με ακοπα πεταλα .Αν θελεις το δοκιμαζεις .Ειναι πολυ καλο και στο κυνηγι .
σε ευχαριστω Νικολα , μου αρεσουν τα χαμηλα φορτια των 28 γραμμαριων , οταν σταματηση η υπωχρεωση των 300 καλυκων και παρω PSB5 θα το δοκιμασω , εκτος και δεν σταματηση , και μου τελειωσουν ολες οι πυριτηδες που εχω σε 3 με 4 χρονια , τοτε αναγκαστηκα θα παρω πυριτηδες με τους 300 καλυκες , εκτος και βρω απο αλλου χωρις τους 300 καλυκες , και σε νορμαλ τιμη
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2026 07:42
από pericles
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2026 08:58
από ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2026 09:25
από pericles
Για το μάρκετινγ ολα γίνονται.
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2026 09:58
από ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2026 07:08
από pericles
Ξέχασες εκείνες τις κόντρα δόσεις

Σιγουρα η D20 δεν πηγαίνει στα 40 γραμμάρια και πάντοτε μιλάμε για λιγότερο φορτίο απο αυτό που προορίζονται απο τον κατασκευαστή τους. Γνωρίζω βιομηχανία που παλιά ψάχναμε για γομώσεις ανοίγαμε φυσίγγια και τα ζυγίζαμε τα περισσότερα ητανε κόντρα δόσεις και μάλιστα αυτά τα φυσίγγια ητανε πολύ φημισμένα. Σιγουρα ολα θέλουν γνώση και δοκιμές.
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2026 07:28
από ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ειναι αλλο κεφαλαιο της ιδιογομωσης η κοντρα δοση και η στρωματοποιηση Περικλη μου ,η οποιες χρειαζονται γνωση απο τον ιδιογομωτη για μεχρι ποιο οριο μπορει να φτασει σε αναλογιες πυριτιδας και βαρος σκαγιων .

Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2026 07:10
από pericles
Και εγώ αυτό είπα.
Κάποτε που ρίχναμε με τον σύντροφο μου πολλά φυσίγγια στο κυνήγι της τσίχλας και σιταρήθρας αποφασίσαμε και οι δύο και απο το ξημέρωμα μέχρι το σούρουπο ρίχναμε μόνο 24 γρ. συγκεκριμένα με την D20.
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 13 Μάιος 2026 11:49
από ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ειναι καλη πυριτιδα η D20 και εχει ανοχες στις γομωσεις .Παντως στο σκοπευτηριο που εριξα προχθες μια πουλα ηταν πολυ καλη στα 28 γραμ σκαγια ,αλλα και στον πινακα που την ειδα ηταν πολυ καλη .Εσυ βαζεις 1,50 στα 24 γραμ σκαγια .
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2026 07:40
από pericles
Λόγω των Ανοχών που εχει θα την ονόμαζα αδελφή της Α1. Οσο για τα 24 γρ. την εκανα στο 1,35 με φελλό 2 χιλιοστά μέσα στον ανάλογο συγκεντρωτήρα για τα 24 γρ.
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2026 14:21
από ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2026 19:14
από ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Το είδα Γέροντα τις προάλλες, δε πειράζει, ο καθένας λέει ότι θέλει και εμείς δίνουμε μηχανή που ρελιάζει άνετα από τα 50 τόσα μέχρι και τα 60 τόσα χιλιοστά και όποιος θέλει κλείνει και στα 56 και στα 57 και στα 58 και στα 59
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2026 21:18
από Ανεστης19
Το διαβασα και εγω αυτο το σχόλιο...αν διαβαζαν αυτά που εχει γραψει ο Νικολας στο site ισος ανοιγαν τα ματια τους... Καθε χρονο τα διαβαζω ξανα και ξανα γιατι οσο αποκτώ εμπειρια καταλαβαίνω ολο και περισοτερα πραγματα...αν υπήρχαν και ποιο προσβάσιμα κανονακια θα μαθεμαναμε ακομα περισσότερα πραγματα
Re: ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 01 Ιουν 2026 21:28
από ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ανεστη πριν μερικα χρονια και επειδη γνωριζω μερικα πραγματα ,ειχε στειλει ο Νικολας ο Καββαδιας μερικα φυσιγγια σε κανονακι στην Ιταλια με αρκετα εξοδα δικα του και αυτα που γραφει ειναι μετα απο τις δοκιμες που ειχε κανει για να εχουμε ολοι μας ασφαλη ιδιογομωση .Αυτοι που γραφουν αυτα τα πραγματα ηθελα να ξερα απο που βγαζουν αυτο το συμπερασμα που λενε ? Τι δοκιμες εχουν κανει και που ? Οταν λεμε κατι πρεπει και να το δικαιολογουμε αυτο που λεμε .