Περικλη μου ,ο Νικολας ο Καββαδιας ειναι μακραν ο κορυφαιος κατασκευαστης μηχανων ,και οτι και να φτιαξει ειναι εγγυηση . Προχθες στο σκοπευτηριο που πηγα με τον Χρηστο τους δειξαμε φυσιγγια κλεισμενα με την μηχανη του Νικολα και εμειναν με το στομα ανοικτο ,και επαθαν πλακα ολοι τους . Απλα τελειο ελεγαν ολοι .
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΖΗΣΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ .
Αγαπητοί φίλοι, ευτυχώς ή δυστυχώς στη παρούσα κατασκευή και στο σύνολο των υλικών που επιλέξαμε να κατεργαστούμε μηχανουργικά και να συναρμολογήσουμε, καταφέραμε να επιτύχουμε μια πραγματική υπερακρίβεια επί της παρούσης κατασκευής...με ότι αυτό συνεπάγεται, με τα θετικά της στοιχεία και με τα εξίσου αρνητικά της στοιχεία, οπότε και σας προτείνουμε να αναλύσουμε μαζί τα επιζητούμενα θέματα και να αποφασίσουμε εξίσου μαζί, τι ακριβώς θα πρέπει να κάνουμε από εδώ και πέρα, ώστε να επιτύχουμε το βέλτιστο δυνατό τελικό αποτέλεσμα, ώστε να διατηρήσουμε την υψηλή ακρίβεια και να βελτιστοποιήσουμε τη πρακτική λειτουργικότητά του
Σημειώνουμε ότι η μηχανική ανοχή της γέφυρας και των βάκτρων, ως συναρμολογημένο σύνολο, πιθανότατα να κυμαίνεται κάτω των 3/100 του χιλιοστού και εξίσου πιθανότατα να τείνει προς το 1/100 του χιλιοστού, γεγονός που δημιουργεί το πρακτικό φαινόμενο της υπερακρίβειας
ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗΣ
Αγαπητοί φίλοι, έπειτα από την υπερακρίβεια κατασκευής, αποφασίσαμε να αποσυναρμολογήσουμε το εν λόγο σασί και να το φινίρουμε με το χέρι στα καίρια σημεία του, ώστε να μπορέσουμε να βελτιστοποιήσουμε τη πρακτική λειτουργικότητά του και παράλληλα δοκιμάσαμε τη συνολική συναρμολόγηση, του εν λόγο εγχειρήματος
Αγαπητοί φίλοι, αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε για πρώτη φορά στις Πεντασταδιακές μηχανές ΛΑΣΚΑΣ ένα ρυθμιζόμενο αλεζουάρ και να συμπληρώσουμε έτσι, όλες εκείνες τις απαραίτητα απαιτούμενες μηχανικές ανοχές στα ειδικά διαμορφωμένα κουζινένα RG7, ώστε βάση της δικής μας μηχανουργικής εμπειρίας και βάση των στατιστικών πειραματισμών μας, να καταφέρουμε να συναρμολογήσουμε το πρώτο λειτουργικό σασί και να το διαμορφώσουμε με τέτοιο τρόπο, όπου δε θα σπάει, δε θα χαλάει και κυρίως το μοχλικό του σύστημα θα κλειδώνει με ακρίβεια εκεί που πρέπει και παράλληλα θα κινείται σχεδόν με τη σκέψη του χειριστή και με σχεδόν μηδαμινή αντίσταση
Ορίστε κύριοι πως ρυθμίζουμε σταδιακά το κλασικό σασί της νέας Πεντασταδιακής μηχανής ΛΑΣΚΑΣ και το φέρνουμε ακριβώς στο σημείο που πρέπει, ώστε να μη σπάει, να μη χαλάει, να έχει πανίσχυρο και άκρως λειτουργικό μοχλικό σύστημα, να κλειδώνει με ακρίβεια στο αντίστοιχο στοπ και η γέφυρά του να κινείται με σχεδόν μηδαμινή αντίσταση
Ορίστε κύριοι τα επίσημα Πεντασταδιακά Σασί ΛΑΣΚΑΣ 2024, από κράμα αλουμινίου 6082 υψηλής αντοχής, μοχλικά συστήματα από ανοξείδωτα υλικά 303, κολωνάκια από χρωμιομένο ατσάλι C45 και ειδικό κράμα οδηγών RG7, σε τρεις διαφορετικές διατάξεις, κλασικό, σε σειρά και σε διπλή σειρά, όπου τα ρυθμίζουμε ανεξάρτητα και συνδυάζοντας τα υλικά με αρίθμηση και πάντα σε ζεύγη, ώστε να μη σπάνε, να μη χαλάνε, να έχουν πανίσχυρα και άκρως λειτουργικά μοχλικά συστήματα, να κλειδώνουν πάντα στο ίδιο σημείο και μάλιστα με ακρίβεια, χάρη στο αντίστοιχο στοπ και με τη γέφυρά τους να κινείται με σχεδόν μηδαμινή αντίσταση και χωρίς ανούσιες τριβές για να διευκολύνουν το χειριστή
Προχωρήσαμε στη συναρμολόγηση των Πεντασταδιακών Σασί ΛΑΣΚΑΣ 2024 και φτάσαμε στη τοποθέτηση των μοτέρ, αφού βεβαίως αλφαδιάσαμε και ρυθμίσαμε σωστά, με την απαραίτητη ακρίβεια, το σύνολο των μηχανικών μερών τους, ώστε να μπορέσουμε να τοποθετήσαμε τα στοπ νέου τύπου και τις ψιλόπασες βίδες M12, με σκοπό να τοποθετήσουμε προσεχώς και τα υπόλοιπα αξεσουάρ τους...ώστε να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε τη διανομή τους
Ορίστε κύριοι πως ακριβώς είναι η βασική δομή του πρώτου ρουλεμανάτου σασί που συναρμολογήσαμε, μέχρι να καταφέρουμε να φτάσουμε στα απαραίτητα περιφερειακά του αξεσουάρ, όπως λόγου χάρη τα λαμάκια για τη βάση του μοτέρ και η φωλιά των ρουλεμάν, με την εξίσου απαραίτητη κατεργασία ακριβείας του ειδικού σετ γραναζιών
Αγαπητοί φίλοι, σας παρουσιάζουμε επίσημα τη νέα Πεντασταδιακή Μηχανή Ρελιάσματος ΛΑΣΚΑΣ 2024, όπου η διάταξή της και η εργονομία της, βρίσκονται στα κλασικά επίπεδα που σας έχουμε συνηθίσει και επιπλέον έχουμε προβεί σε κάποιες σημαντικές βελτιώσεις, σε σχέση με όλα τα προηγούμενα μοντέλα μας, ενώ ταυτόχρονα η κατασκευαστική της ακρίβεια και η ποιότητά της...ενδέχεται να μην έχουν αντίπαλο ως προς το κοστολόγιό της
Αγαπητοί φίλοι, όταν μας ζητήθηκε από τους φίλους Κύπριους ιδιογομωτές, να τοποθετήσουμε τα στάδια στη σειρά, θελήσαμε να ικανοποιήσουμε το αίτημά τους και αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε και να κατασκευάσουμε, τη πρώτη Πεντασταδιακή Μηχανή Ρελιάσματος ΛΑΣΚΑΣ INLINE, όπου η διάταξή της και η συμμετρία της θα βρίσκονται επακριβώς στους νοητούς άξονες κίνησης και άρα η λειτουργικότητά της, δεν θα μπορούσε παρά να είναι άριστη
Αγαπητοί φίλοι, δεδομένου ότι αρκετοί ιδιογομωτές χρειάζονται επιπλέον στάδια και υψομετρικές ρυθμίσεις, πέρα των κλασικών σταδίων, επιλογών και διατάξεων, αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε και να δοκιμάσουμε πειραματικά τη πρώτη σχεδόν διπλή Πεντασταδιακή Μηχανή Ρελιάσματος ΛΑΣΚΑΣ DOUBLE INLINE, όπου η διάταξή της και η εργονομία της, θα μας επιτρέψουν να έχουμε ταυτόχρονα διαφορετικές ρυθμίσεις, διατάξεις και υψομετρικά, κατά τα δικά μας γούστα, κατά τις δικές μας ανάγκες και κατά τις δικές μας συνδυαστικές επιλογές
Νικόλα εισηγούμε και το είπα και άλλες φορές φτιάξε ενα αποκαψουλωτή Καλυμπραδόρο και οποιος θέλει τον εφαρμόζει. Στην Κύπρο επιτρεπεται η Αναγόμωση όπως και σε άλλες χώρες. Πιστευω ειναι κατι χρήσιμο.
Πενήντα χρόνια Ιδιογόμωση σε Διαμέτρηματα 12-16-20-28-36
Κύριε Περικλή, πάντα θα έχουμε κάτι απρόοπτο και θα μας βγάζει από τα σχέδιά μας, έχω εισακούσει την εισήγηση πολύ σοβαρά, το θέμα είναι ότι δε προλαβαίνω να τα φέρω όλα βόλτα και μόλις ηρεμίσω λίγο θα τα δούμε όλα
Αγαπητοί φίλοι, ορίστε οι πρώτες ανεπίσημες δοκιμές των νέων σασί αλουμινίου, χρησιμοποιώντας το σκάρτο παραγωγής του κύριου Λεωνίδα, που όμως είναι 100% λειτουργικό, όπως και το κανονικό σασί παραγωγής του κύριου Αποστόλη, αφού έτυχε να γίνει ένα λάθος με τη μεταφορική και ταυτόχρονα μια δική μας παράλειψη που δεν επισημάναμε στους πελάτες μας, ότι έπειτα από το Κουλοχέρη του Καββαδία...τώρα ή νέα μόδα θέλει να υπάρχει μια οπτική ψευδέσθηση που θέλει να λέει ο κόσμος ότι τα Σασί Αλουμινίου του Καββαδία είναι όλα στραβά!!!
Δοκιμάσαμε να ρυθμίσουμε τη Πεντασταδιακή Μηχανή Αλουμινίου 2024 του κ.Τάσου, επάνω σε ένα απλό τραπέζι και χωρίς να υπάρχει ακόμη η δυνατότητα να τοποθετηθεί μόνιμα ή να στερεωθεί όπως πρέπει σε δικό της χώρο, ώστε να μπορεί να δουλέψει σωστά και να μας επιτρέψει να τη ρυθμίσουμε εύκολα και γρήγορα, όμως είτε με τις καλές, είτε με τις κακές, καταφέραμε να ρυθμίσουμε πολύ καλά τα στάδια και το ντιζάκι ρελιάσματος στα 14 προς 15 χιλιοστά κενού χώρου και με ένα 45άλεπτο ερασιτεχνικό βίντεο, σας δείχνουμε πάρα πολλά ιδιογομωτικά πράγματα και μυστικά
Ο κύριος Γιάννης που ήθελε να κάμει το Σούπερμαν, αναγκεύτηκε Κυριακάτικα και ετηλεφώνησε του Καββαδία για να του κλείσει το μηχανέλι, που έχει το στραβό το σασί...προκειμένου να μη το προκάμει άλλος και δεν είχε πάρει χαμπάρι ότι ο Καββαδίας τον είχε βάλει την άλλη μέρα να ρελιάσει, στη νέα διπλή Double Inline του κουΑποστόλη, ώστε να τονε γλυκάνει ένα μπουτσούνι και να δώκει τη δικιάνε του 300Β για να του πασάρει τη στραβήνανε Αλουμινένια 2024 Double Inline και κατσίτε μωρές παιδιά να δούμετες τι θα γένει στο τέλος και πόσα τσίπουρα θα βαρήσουμέτε για να πάνετες τα φαρμάκια κάτου...αφού ανακαλύψουμέτες ότι δεν επιαστήκαμε κορόιδα και το σασί δεν είναι στραβό και μπορεί να είναι και ίσιο και θα γελεί στο τέλος και η παρδαλή προβατίνα και μπεεεεεεεεεε μη μας ματιάξουνε